USB flashdisk

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Březen 2 20:07:47 CET 2024

Ono dneska je to stejně samej podvod u těch SSD.

MLC kdysi znamenalo 3 úrovně, trojková logika
TLC 4 úrovně (2 bity), 4ková logika.

No a dneska jako MLC označují 2-3 bity i velmi seriozní "značky", TLC
jako 3 bity (osmičková logika) a už jsou i "octa", tj 1 bajt na jedno
hradlo mosfetu.

Odchází mi SSD v noťasu, wokna to nejhorší období sice rozdejchaly, ale
stejně když pustím kontrolu woken, tak je to většinou opraví, občas
nejde něco spustit, BSOD už občas, když nechám noťas puštěný přes noc,
ráno chce heslo a všechny asociace fuč.
sfc /scannow

Jaký interní disk je dobrý a nestojí majlant? Potřebuji tak 0,5-1TB

Děkuji, JL.