CH32V003

Sobota Březen 2 19:51:34 CET 2024

Njn, ale bez Wifi, BLE nebo ZigBeee je to takove tezkopadne. ESP32 to ma
v zakladu, modul za par desetikorun a jako bonys par MB flash pro obecne
pouziti.
Ja bych tyhle low cost cipy fakt videl spis v njake spotrebni
elektronice vyrabene po vagonech, jestli dam k solarni BMS ESP32N16R8 s
16MB flash a 8MB psram, ktery ma solidni OS, pekne dokumentovane API a
konektivitu jak si vyberu a stoji 60-100Kc, asi uz me nevytrhne. Zvlast
kdyz mam vedle napajeci menic za 150...
A jako zajimavost, z jednoho funkcniho vzorku z projektu  jsem udelal
prosty citac impulzu k elektromeru v rozvadeci, je to hozene na DIN
liste mezi jisticema a aktualne je tam kumulovana spotreba asi 9 MW.
tzn, ze to bezi rok a pul BEZ RESTARTU v takovem prostredi. Pripojeni k
WiFi si to vzdycky nejak obnovi, jeste se mi nestalo, ze by to nebylo
dostupne v siti. To me samotneho prekvapuje. Je tam WireGuard VPN, FTP,
LittleFS souborovy system, logovani do flash, nejaka konzole skoro
telnet atd...
Zase treba u jednotlivych clanku baterky (kvuli spotrebe) a jako hlidac
ESP32C3 v BMS (zas tolik Cinanovi neverim) pouzivam ATTINY, v nekterych
verzich ma IMHO dobre AD prevodniky minimalne ve srovnani s ESP32, zas
tolik Cinanovi neverim. Ale ten SW uz asi docela vyladili.