USB flashdisk

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 2 12:47:31 CET 2024

on nemusi "podvadet" jen cinan :-)
koupil jsem si jako mega_rychlej r/w 900/1000MB/s flash disk a to jako
ze znackovej.
https://www.alza.cz/kingston-datatraveler-max-usb-a-1tb-d7407581.htm#reviews
potreboval jsem to na rychle stazeni/preneseni zaloh image disku.
takze velikost souboru bezne desitky az stovky GB. vysokou rychlost to
umi podle mereni jen na prvnich 25GB, zbytek je tragicky pomalej(pod
100MB/s a mene). tak zakladni indicie a fyzicke parametry nakonec
nezklamaly. aby byl flash disk takto rychlej, MUSI zrat elektriku a
zahrivat se. mam tu externi usb 2,5 ssd 1T od samsungu a umi tech
500MB/s = max. co dnesni ssd 2,5 umej. je to kus hliniku a tak se
zahriva primerene plose. tenhle plastovej by se musel roztect. a i v
recenzich ostatnich ultra rychlich USB flashek, kazdej zminuje, ze se
proste hrejou. chce se vykon, musi se topit, nebo se bude muset pockat
na zase lepsi uspornejsi technologi.
tak jsem udelal obrazky z mereni, kde je presne videt ten zlom na tech
25GB(mozna 20GB) a poslal to na reklamaci. bez reci okamzite uznali a
rovnou vratili penize :-) mozna vedeli svoje.
a protoze jsem nejakej jinej  usb flash disk potreboval, objednal jsem
overenej typ s 4x mensi kapacitou, ale nevylhanou rychlosti.
https://www.alza.cz/sandisk-extreme-pro-256gb-d4947923.htm
t.