USB flashdisk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 2 12:36:45 CET 2024

Ano, test sou zdlouhavé, neboť tyhle disky zapisují tak 10M/s max
A s tím většina těch prodejců počítá.
Zákazník koupí , nahraje tam nějaký balík a protože to všechno "funguje" dá
plné hodnocení.

Dovolím si rýpnutí - zaráží mě, že v naší komunitě snad ještě někdo věří,
že ten disk z Číny  má 2TB
a že z Číny takový jde koupit..
Vždyť se tu o tom tolikrát psalo, těch fake USB disků je plný internet,
včetně různých testů a recenzí.
Nejlevnější 1TB na Alze stojí okolo 2kKč a víc...
https://www.alza.cz/flashdisky-1tb-a-flashdisky-2tb/18867232.htm

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>