USB flashdisk

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 2 11:56:25 CET 2024

Nemáš h2testw ??
Sice to celkem trvá, ale nechat ho někde kvokat celou noc není zase moc
velký problém. Respektive zatím mi pokaždé stačila tak hodinka.
https://www.slunecnice.cz/sw/h2testw/
https://www.heise.de/download/product/h2testw-50539
Dobré je, že ho číňáci znají a pokaždé, když jsem nahrál video co
ukazuje laptop se zapíchlým diskem a obrazovkou s červeným h2testw, tak
rovnou vrátili peníze.