USB flashdisk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 2 00:10:20 CET 2024

Zdá se  že má opravdu 2TB......
Co je to za informaci??
Tak buď má 2TB , nebo nemá a jen se to zdá a je to opravdu jen sen..
Existuje spousty nástrojů, kterými jde zjistit, zda ta kapacita je správná
( udávaná). To, že to někde v OS zobrazuje 2TB přeci neznamená, že to tak
je. Myslel jsem, že čínské PMPO  watty, GB, MB, km/h atd. už nikoho nemohou
překvapit.