CH32V003

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 1 23:55:59 CET 2024

Jenom drobnost - jak chcete řešit dlouhodobou dostupnost? Už se mi párkrát
stalo, že se mi něco "echt čínského" zalíbilo, koupil jsem jeden, dva kusy
na hraní - a když jsem to chtěl někam použít za rok, tak už nejen že
neexistoval produkt, ale ani výrobce. Oni nějak nemají problém s ustřihnutím
produktu, který si už vydělal a dál není nutně potřeba... To mne docela
odrazuje od nadšení - na hraní hezké, ale do produkce bych byl docela
opatrný.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 1, 2024 10:21 PM
Subject: Re: CH32V003

Ja to mam objednane, ale jeste to nedorazilo.

Plan je pouzit to misto PIC 16F505 (provozovany na 5V), serie tisice kusu.

Duvody jsou v podstate tri:

1. Cena nasobne nizsi

2. Integrovane pull up/pull down odpory

3. Diky vykonu moznost prejit na komunikaci po mensim poctu dratu

Nicmene, prakticke zkusenosti zaim chybi.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158