Re: Kmitočtový normál - Was:Re: Takový hloupý problém - Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 1 18:56:10 CET 2024

Tak občas se najdou vyjímky. Jenže to se zase cena vyšplhá hodně vysoko.
Např. zrovna dneska jsem se díval na EBay a dal jsem si do Watchlistu
tohle: https://www.ebay.com/itm/156089853817
Ještě dopoledne tam byla cena 400 Euro. A to chybí do konce aukce ještě
čtyři dny.

Zdraví PavelK