Re: Kmitočtový normál - Was:Re: Takový hloupý problém - Eagle

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Březen 1 17:34:49 CET 2024

Rubidium z vypredaja je vacsinou uz vyhorete a objednavajuci dostane
volne beziaci termostatovany krystalovy oscilator. Ak nema iny zdroj na
porovnanie mysli si ako dobre nakupil.

Dostupnost GNSS modulov je dnes vyborna a vedia generovat aj 10MHz
signal. S vyssim fazovym sumom, ale to vyhorene rubidium tiez nie je
ziadna hitparada. Ja by som to uz nekupoval.

b.