Re: Kmitočtový normál - Was:Re: Takový hloupý problém - Eagle

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Březen 1 17:05:11 CET 2024

ano, 25 ps v povodnom maile som si vsimol, ale predpokladal som, ze ide
o preklep. Takto dobre casovanie by sa onahda hodilo CNGS experimentu
aby nenamerali tie nadsvetelne neutrina :-)

Diplomovky by mali byt verejne, poslem potom linku.

Tento konkretny oscilator je zbytok z projektu, ale na Mouseri som videl
celkom dobre OCXO do 200 Eur, co uz nie je take zle.

b.