Re: Nabíječka pro elektrokola

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Březen 1 13:16:27 CET 2024

Pokud to není v párovacím režimu, tak se k tomu nikdo nepřipojí. Mají to
dost dobře zabezpečené.

Doporučuji pustit aplikaci Tuya a za zlomek vteřiny té krabičce dát
šťávu, jinak budete muset trohu klikat na oranžové puntíky a čudlíky, je
to pro současné děcka, ale vyznám se v tom i já.

Originál AUBESS chodí v páření chtivém režimu po zapnutí (a prošly mi
jich rukama stovky). Jiné se musí buď naklikat, některé i resetovat (QC
vypnula zařízení dřív než ho smazala z aplikace). Nemá cenu škudlit a
vemte s měřením energie, je tam normální elektroměrový šváb, měří to
celkem dobře.