Re: čínský displej

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 31 22:12:05 CET 2024

Ne, tohle je normální matice 7 segmentů 3 číslice = 10 pinů.
To co hledám má 5 pinů v jedné řadě, když to má dvěapůl místa (tedy do
100) a nebo 6 pinů na 3 místa.
Použitý je třeba tady:
https://www.aliexpress.com/item/1005006228744321.html
Všimni si, že má jen 6 pinů v jedné řadě.

Nebo tady:
https://www.aliexpress.com/item/1005006423366835.html
Na videu to v čase 0:06 otočí a je vidět, že ten displej má 5 pinů v
jedné řadě.