https http

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 31 19:41:28 CET 2024

Nemam nic proti https, ale mam vsetko proti tomu aby mi to niekto
vnucoval. Tam kde to ma zmysel je to dobre, ale ked si chcem stiahnut
rpm balicek zo starsieho systemu a nejde to, pretoze https, tak to je uz
nieco zle. Je mi fuk ci niekto vidi ze si stahujem napr mc...rpm.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.