Re: Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 31 18:32:02 CET 2024

Trochu špatně se mi to čte. Malý kousek strojaře a CNCkáře ve mně má z
toho depresi
a křičí, že vůle v převodech přesného zařízení se mají kompenzovat
mechanicky
a ne to šidit nějakým SW.
A volá na mě, že se mám zeptat, jestli se tam nedá udělat nějakou
pružinou nebo závažím
nebo jinak nějaké předpětí, které by vůle vykompenzovalo.

Ale ani on ani já nevíme, jak to zařízení vypadá.

A kousek programátora ve mě zase křičí, že když se objeví nějaký takový
"nevysvětlitelný"
problém, je třeba pracovat na jeho vysvětlení a nikoli na jeho obejití.

PL