OT Site...trochu akademicke

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 31 11:41:19 CET 2024

Switch umí L3.

Takže pokud nechcete nějakou velkou bezpečnost (switch neumí filtrovat),
tak si pro každý segment vyberte VLAN, IP adresaci (je hezké, když čslo
VLAN koresponduje s IP segmentem). Ve switchi potom nakonfigurujete
jednotlivé L3 interface (v každém segmentu bude switch dělat default GW).

Zvolíte si nějakou spojovací síť mezi switch a router. Pokud chcete DHCP
z routeru a nebo nějakého serveru tak na switchi zapnout dhcp relay na
každé VLAN.

Petr