Re: Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Leden 29 20:09:10 CET 2024

Cože? PIC na kmitočtu 4MHz vyřeší na hardware 1MHz clock. Procesor na
kterej jsem odkazoval v minulém postu má 32MHz hodiny, takže teoreticky
8MHz. Jak koukám na obrázek, tak 250µs/div, cca 3 pulzy hodin na dílek,
takže cca 12kHz.
Kolik je maximum pro AS504x?