9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Leden 29 12:52:01 CET 2024

Dodavatel už neexistuje a není divu, protože přestřeluje kapacitu. A já s nimi jsem spokojen, mají víc než 200mAh, což je u NiMh běžná kapacita.

Ale zkuste tohle, cena je dobrá, a na těch mých je také napsáno daweikala.
https://vi.aliexpress.com/item/1005006179347958.html

Lubor

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 29.01.2024 10:58
> Předmět: Re: 9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Nemáte typ na tu , která má jeden článek a měnič? Ono jde na webu těžko poznat, která ke která, USB dírku mají všechny...

pondělí 29. ledna 2024 Lubor Otta <butan na centrum.cz <butan na centrum.cz>> napsal(a):
Nějak tak to bude, mám i powerbanku která se takhle chová, a tam je to výhodné, protože nemusím řešit minimální zátěž.
 A samovybíjení není ani u jednoho přístroje kritické, rok to určitě vydrží.
 Lubor