Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Sobota Leden 27 21:22:45 CET 2024

Jak je u takových zdrojů řešené zobrazování napětí když se odpojí
výstup? Zobrazuje nulu, nebo nastavené napětí, které se tam po zapnutí
výstupu objeví? Zrovna tak nastavení proudového omezení, pokud je proud
menší, než aby to podle něj regulovalo. Je tam nějaký přepínač
nastavovaná/skutečná hodnota? Když jsme dělali zdroje pro měření baterek
http://piknymburk.cz/obrazky/zdroj80.jpg (na obrázku je zdroj 8V 80A)
byl tam na to nastavovací režim, ve kterém to ukazovalo nastavené
hodnoty a po přepnutí do provozního režimu se teprv zdroj spustil a
ukazoval skutečné hodnoty. Nastavovat to takhle tlačítkama byl sice
vopruz, ale oni pak nastavovali technologický postup měření z počítače,
tlačítka tam byly jen jako nouzovka.

Anděl