Power banka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 27 09:01:37 CET 2024

Já bych malinko upozornil na možnosti úkroku stranou. Čínské
jednodeskové počítače velmi rády používají power management typu AXP209,
což je v plným názvem "Enhanced single Cell Li-Battery and Power System
Management IC". Takže zahrnuje nabíjení, vybíjení baterky, zapínací
tlačítko, APM vypínací tlačítko a tak.

... jo a taky od něj mám datasheet a dělal jsem si do něj nějaké vlastní
vychytávky pro management superkondenzátorů :) (ty jsou také dostupné,
zejména pro RTC hodiny teda)

P.S.: kdo má pocit, že stejný text čte podruhé, tak to může být tím, že
jsem ho postoval i na podobný dotaz na robodoupěti.