Xilinx ISE_14.7 win10

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 26 11:43:27 CET 2024

[preposielam]

Ahojte,

tak som dnes skusal dalej. Vypnutie antiviru Eset nemalo ziadny efekt a
instalacia skoncila tou istou hlaskou. Potom som si
downloadol WMware Workstation Player, ten funguje dobre, len vyvstal dalsi
problem a to velkost SSD disku. Mam len 256GB a to je na dva OS trochu
malo... Navyse ten ISE ma samotny nerozbaleny 17GB. Takze treba kupit novy
SSD disk.
Este ma napadlo pozriet sa po Altere a Quartuse. Quartus isiel nainstalovat
bez problemov. Na ucenie sa verilogu a syntezy CPLD poli to je asi jedno,
(Aj ked radsej by som ten Xilinx, ten sa v praxi pouziva viac.) Takze na
teraz som to vyriesil Alterou a Quartusom. Stalo ma to dva dni prace pri
pocitaci, tak snad tato informacia niekomu pomoze tiez.

Dakujem vsetkym za odpovede a pomoc.

Andrej

Zdravim,

riesil som podobny problem pred cca rokom a neuspesne.
Nakoniec som to bez problemov nainstaloval do virtualky Win7 (VMware
Workstation 16 Player). Fungoval tusim aj USB kabel na palenie flash.

V pripade potreby mozem poskytnut....

Milan

M.