Zigbee PIR pro HA

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 26 09:59:42 CET 2024

Ja mam na zigbee toho kopu, teplomery (SONOFF SNZB-02) dverove senzory
(SONOFF SNZB-04), pohybove (SONOFF), dymove (TuYa TS0601_smoke_1),
zaplavenie (Aubess IH-K665), domovy zvoncek (upraveny SONOFF SNZB-01),
repeatery (Ikea E1746, eWeLink ZB-SW01). GW mam z orange/raspberry, USB
najprv nejake ali CC, teraz  SONOFF. Furt problemy, prestavali
komunikovat senzory, tazko sa parovali (odkedy som dal ten sonoff gw tak
skoro nemozno sparovat). Upgradol som FW v tom sonoffe na nejaku
najnovsiu co som nasiel, parovanie je uz radost. Na raspberry mi bezi
zigbee2mqtt + domoticz.

Este mavam problemy s smoke detektormi, sparujem, chvilu funguju a po
case prestanu komunikovat, ale nie vsetky (mam ich ale 6). Po
znovusparovani zas chvilku idu.

Takze TuYa neni problem, jediny problem moze byt, ze vasa GW nepodporuje
konkretne zariadenie.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.