Zigbee PIR pro HA

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 25 23:09:47 CET 2024

Neporadím se zprůchodněním toho tty (mám to na ProxMoxu), ale co se týká kompatibility, pokud si nenainstalujete ZHA, ale Zigbee2MQTT, je kompatibilní téměř všechno (návodů je plný Internet). TUYA není problém a kompatibilní zařízení najdete tady:
https://www.zigbee2mqtt.io/supported-devices/

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Thursday, January 25, 2024 11:04 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zigbee PIR pro HA

Dobrý večer,

trochu jsem se zase posunul šnečím tempem s HA. Už mi chodí https. Teď řeším Zigbee bránu. Koupil jsem Conbee III. HA mám v dockeru na Synology, Conbee III vidím v Synology na USB ale už ne v tty… to mám dát do dalšího kontejneru ten jejich deconz? Neřešil jste to někdo? Nebo tam je potřeba docpat nějaký driver?

Chtěl jsem si objednat pár pir čidel, jen něco na baterky, takže Zigbee. Ale skoro vše je Tuya. To tedy už bez cloudu nerozchodím? Nebo když tam je Zigbee logo tak by to mělo s tou univerzální bránou chodit?

Nebo jak na ali najít komponenty, které mi s tím budou chodit a nebudou cloudové? Je na to nějaké klíčové slovo?

Díky,

HP