Lak na kabely

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Leden 25 20:02:46 CET 2024

Ta plastová spirálová trubička by na to asi šla. Muselo by se tedy
vyřešit upevnění konce ke konektoru, aby se to nesesouvalo, ale i to by
snad nějak šlo. Na druhé straně ten olej je dost vzlínavý a než es
dostane dospod je podle mne tak otázka týdne. Takhle ten kabel možná sem
tam utřeli, pod spirálou tu bude žít vlastním životem.
Ale za vyzkoušení to asi stojí, spirálku nám v šuplíku.

Martin M.