Prepinac 2xDC->1xDC

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 25 07:49:49 CET 2024

A co dvě shotkyho diody? (nebo dvojitá) Pokud výkon FVE stačí, napětí
stoupne natolik, že se dioda od zdroje zavře, a všechen proud jde z FVE.
Pokud ne, napětí klesne na hodnotu zdroje a ten dodá to, co nezvládá
FVE. Pokud FVE má vestavěné zpětné diody stačí jen dioda ze zdroje, aby
do něj napětí nešlo zpátky.

Martin Záruba