Prepinac 2xDC->1xDC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 24 23:46:23 CET 2024

Ještě dodám, že MPPT, baterku a maly stridac mam (vše v "malém" cca
140Wpp). Ale zajímala by mě "drobná" příma spotřeba (akumulaci mam
vyresenou a funguje to celkem dobře i na tak malý systém).

Dal by se použít další mensi MPPT pro tyto účely a do toho druheho MPPT
místo baterie připojit přes diodu 12V trafo?