Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 24 10:48:41 CET 2024

Zdravím,

já nevím, ale adoptovat ESPHome mi trvalo strašně krátce a pokud mám
něco jednoduchého  (co nemá vysokou vnitřní logiku, nebo nepotřebuje
hromadu dat z HA - třeba displeje) tak v ESPHome je podle příkladu v
dokumentaci napsané asi za 5minut.

Dokonce bych řekl, že že t o funguje výrazně lépe jak můj vlastní kód. A
je lépe vnitřně ošetřený (třeba se podívejte jak má zpracované tlačítka).

U Tyua firmware se snažím ho většinou flashnout na něco "normálního" -
ESPHome a nebo OpenBK a podobně.

Petr