Parametry motoru

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Leden 22 11:04:57 CET 2024

Je to sériový motor, určený pro napájení AC 230V fázovým řízením triaku. Některé mají odbočku v budícím vinutí pro zvýšení otáček odbuzením při odstřeďování. Na osičce s motorem je tachoalternátor, tuším 16 zubů. Existují speciální IO pro řízení tohodle konceptu motoru, tuším TDA1085.
Lubor

> Od: konference na vojtek.biz
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 22.01.2024 10:36
> Předmět: Parametry motoru

Zdravím, mám prosbu. Chtěl bych použít zbytkový motor z pračky. Je to klasický komutátor, ale tím jsem bohuže s parametry skončil
Je to AEG ACC UOZ 112 G 70
AC-Electronic  Code 132 079 902
Podařilo se mi to najít ho jako náhradní díl, ale nikde jsem se nedočetl jaký má výkon/příkon Proud atd…
Nemáte někdo náhodou nějaký servisní manual. Byla to pračka Lavamat AEG číslo už bohužel nevím.
Chci to řídit PWM a alespoň bych chtěl tušit co. Ještě pokud někdo víte jakou frekvenci PWN má smysl dávat? Budu to Krmit DC uměrněných 230 a počítá ms použitím zpětné vazby od otáček – má to snímač
Děkuji
J.V.