Re: OT: řízení měniče solárů

Pondělí Leden 22 10:44:13 CET 2024

Jestli jsem to dobře pochopil, vezmu si výkon, který jsem tam před tím
poslal - to sice takhle funguje, ale do sítě posílám za cenu silovky cca
1,50/KWh a pak to beru se všema popladkama (POZE, distribude, DPH) možná
i za 6 Kč. Už jen posunout nulu měření proudu by pomohlo, že by měnič
nevypínal (nevím, jak se liší jeho spotřeba, něco v něm běží neustále) a
snížilo by to odebranou energii na nulu i za cenu toho, že by do sítě
neustále něco málo šlo. Teď přes zimu asi né, ale přes léto bez problémů.

Anděl