Alternativa LabView, was: Re: PulseView - jak pripojit multimetr?

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Leden 22 09:21:24 CET 2024

Skuste sa pozrieť na EEZ Studio
https://www.envox.eu/studio/studio-introduction/
Je to free a open-source.
Nie je tam veľká podpora prístrojov, prioritne sa orientujú na vlastné
výrobky, ale je to open-source, tak keby čosi, môžete si doprogramovať :-)
: https://github.com/eez-open/studio
Osobne som v tom niečo skúšal (pripojiť a ovládať zdroj Twintex z TME) -
nejak to aj išlo, len pre nedostatok času som to odložil.
Podpora EEZ Studia fungovala veľmi príjemne - po ohlásení chyby mi takmer
okamžite vygenerovali vlastný exe a chybu odstránili v ďalšom release. Čiže
spokojnosť. Ale som len malá vzorka na štatistiku....

p.j.