OT: Zásilkovna - plusový bod.

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Neděle Leden 21 21:21:05 CET 2024

Zdravíčko kolezi.

Před nedávnem se tady trošku plivalo na Zásilkovnu, tak já ji dnes připisuji
plusový bod.

Koupil jsem cosi na Allegru, napsali mi, že to vychystali a předali
Zásilkovně. Když se mi v aplikaci neobjevila druhý den zásilka, pojal jsem
podezření, že jsem tam uvedl staré a neplatné telefonní číslo, což jsem si
vzápětí potvrdil na objednávce. Co s tím? I našel jsem si na stránkách
Zásilkovny formulář, tam kolonku "Změna kontaktních údajů" a do zprávy jim
napsal prosbu o změnu telefonního čísla - to bylo dnes ráno (neděle !). Do 5
minut jsem dostal automatickou odpověď že se tím budou zabývat ale ať si pro
jistotu ještě sám zkusím nějaké postupy (které mi ale k ničemu nebyly). No a
cca za 2 hodiny se mi v apllikaci na mobilu zásilka objevila a chvíli na to
mi přišlo i oznámení na e-mail od jakési Kamily, že mi provedli tuto změnu.

Takže za mě - palec hore.

Ing. Ladislav Kručinský

Koněvova 427/90

713 00 Ostrava - Heřmanice