Re: Dioda s malým úbytkem

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 21 16:26:54 CET 2024

Ono se v praxi omezuje proud na primáru trafa. Většinou totiž je můstek
zapojený  za nějaký transformátor.
Časté řešení bývá s  malým rezistorem v sérii s  primárem , který se po
chvíli přemostí relátkem. Je to jednodušší, než omezovat špičky  na
sekundáru trafa.
 Tlumivka mezi můstkem a kondenzátory by mohla nadělat paseku při vypnutí.