Re: KiCad - jednopólová a liniová schémata (silaøina) - jde to?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 18:38:57 CET 2024

Tak to pak pro mě (aspoň zatím) není cesta.

KiCad zatím není kámoš. Ale chtěl bych, aby byl. A sháním důvody a argumenty
k tomu, dát do toho potřebné úsilí k přechodu.
Kdyby měl nějakou nachystanou podporu pro silařinu, tak to by byl dost mocný
podpůrný důvod k přechodu.

Pokud by to ale znamenalo všechno kreslit od píky, tak to už je lepší
raději použít
buď něco co neznám ale je to nachystané (třeba ten Qelectrotech), nebo něco
co moc nachystané není, ale dobře to znám (Eagle).

Díky.
PL