nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 17:54:02 CET 2024

Díky za brzdu.
Už jsem se docela chystal si ji taky koupit, ale zastavil jste mě včas.
Takže dík.

Ona navíc myslím neumí LFP baterky, že? Tedy nabíjení na max. nějakých
3.55V.
Nenávidím techniku, která se snaží být chytřejší než uživatel. Takže
pokud možno
ne žádnou autodetekci. A když už, tak aby nabonzovala co detekovala a co
tedy
bude dělat.
Člověk si to fakt asi musí udělat sám.

Já pro jednorázovky používám čínské DC-DC moduly s chipem XL4015, které
umí režim CV/CC.
Celkem slušně to funguje, jen vždy před nabíjením musím naladit trimry
pomocí multimetru.
Něco na tento způsob:
https://vi.aliexpress.com/item/4000383898441.html

Napadlo mě, že mám dost slušný laboratorní zdroj TTi, který se dá
ovládat po sériovém portu.
Tak že bych jednočlánkovou nabíječku zrealizoval nějakým Blue-pill,
který by úkoloval ten zdroj.

PL