Re: Laboratorní zdroj

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 18 17:14:52 CET 2024

Tu ARITMU mám taky. Dostala na výstupy digitální voltmetr, jinak je beze
změny. Co mě fascinuje, jak vymysleli první stupeň před analogovým
koncem, kde regulačním prvkem je tyristor. Překvapivě to chodí dobře.
Jediné co tam odchází je budič koncového tranzistoru, je to KF517.

V souvislosti s ním byla ta poznámka o zapojení do série. Od té doby, co
jsem dal k výstupu antiparalelně shotkyho diodu, už neodešlo nic.

Martin Záruba