Re: Laboratorní zdroj

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 16:15:39 CET 2024

Já mám jen  stabilizovaný zdroj ARITMA TSZ 75 , má dva regulované výstupy
0-30 V 200 mA -  2A, pak neregulované 2 x 15V 1A a 5V 2A.  Žádný
mikroprocesor, jen součástky  TESLA:  Když něco odejde, opravím to,
schemata mám, součástky jsou volně dostupné, žádné SMD (((:::
Jen samá pozitiva.   Ještě mám  zdroj TESLA BS225 , 2 x 0-30 V 0-1A,   A ze
silnějších nějaký německý  přepínatelný  28V / 48V/60V  30A   a nakonec
jeden napájený 3fázově ze  3 x 400V  s výstupem  50V/50A.  Jeho použití
teprve plánuju, zatím takový vysílač , ke kterému by se hodil, nemám ((::.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com