RE: Laboratorní zdroj

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Leden 18 15:01:48 CET 2024

Mám 2x Manson SDP2405 Je to jednokanál řízený přes 485 a dá se řadit
seériově i paralelně.
Mohu doporučit. Jsem s ním max spokojen. Akorát má nevýhodu, že už ho
nedělají, ale občas se ještě někde objeví.
Původní cena byla někde kolem 3k za kus
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, January 18, 2024 12:34 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Laboratorní zdroj

Zdravím,

tak jsem včera zjistil velmi nemilou věc - můj stávající zdroj udělaný ze
dvou modulů podobných tomuto:

https://vi.aliexpress.com/item/1005006027316353.html a zdroje na DIN lištu,
tak při zapnutí krátce vyletí na >10V bez ohledu na to co je nastaveno. (Při
studeném startu, pokud se to zapne čudlíkem na modulu, tak je vše OK).
Zjistil jsem to samozřejmě až po té co se mi začoudilo z wifi modulu
realtek rtl87xx.

Tím se vysvětlilo několik předchozích příhod.

A teď k tomu nejdůležitějšímu  - potřebuji použitelný laboratorní zdroj.
Ideálně 2 kanály. Nemusí být nijak programovatelný.

V historii konference jsem našel nedoporučení na SPS3010-2KD.
Předpokládám, že vytknuté vady se budou týkat i odvozených modelů např
SPS305-2KD (jen 5A).  Požadavek je poměrně jednoduchý - 30V/5A mi stačí.
Duální provedení by bylo super. Ale ja kse dívám na  Alim, duálních zdrojů
je tam jak šafránu.  Single zdrojů je tam poměrně hodně. Nicméně parametry
budou naprostá loterie.

Máte nějakou konkrétní zkušenost?  Jsem poměrně nenáročný, nicméně logické
ovládání je velké plus a taky možnost rychle vypnout daný kanál
- to pokud vím nemá například ten SPS...

Díky za tipy.

Petr