Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

balu balu na k-net.fr
Středa Leden 17 12:46:27 CET 2024

Obrazky su tam priebezne z testovania. Na zaciatku nebola plna zataz.
Priebehy na osciloskope su presne ako hovoris, odpamatana krivka, potom uprava, dalsia odpamatana a zive meranie. Aby bolo vidiet progres.
Ulohou bolo ukazat rozne fenomeny a co sa stym da potencialne robit. Takze na poradi, co najskor riesit uplne nezalezi.