Re: nf spektrální analyzátor ( bylo: Re: generator priebehov)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 15 18:08:32 CET 2024

Takhle to řve. Telefon Oneplus Nord 3 , Samsung ( nějaký poslední S22 nevím
přesně.. )
Na nějakém Xiaomi ( nevím jaký, ale si pul roku starý ) to
po násilné instalaci řve, že chybí nějaký DAC.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>