Kicad 8 RC1

Pondělí Leden 15 13:41:24 CET 2024

Tak jestli ma nekdo tu 8 tak muze zkusit nasledujici?
Na 7 me vadi, ze priradit tridu siti ze bud v nastaveni velmi krkolome
(nebo jsem neco nepochopil) a nebo celkem komfortne pravym tlacitkem na
odpovidajicim padu, ale to mi funguje jenom pro pojmenovane site, pro ty
defaultni to hodi chybu

Je to v 8 lepsi? Nebo nejak lip udelane prirazovani trid sitim?