Re: Problém s displejem Nextion.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 15 09:39:13 CET 2024

No jestli je to není kabel dlouhej x metrů, přidal bych i jeden řád.

Chvíli mi trvalo dohledání, že to není NX3224T02_11, ale NX3224T024_011.
Pak je tu teda DS:
https://nextion.ca/datasheets/nx3224t024_011/
Input High Voltage
	2.0 	3.3 	5.0 	V

Takže je 5V tolerant, tzn. by pouštění 5 V nemělo vadit

Navíc i vzhledem k tomu, že se přenáší obě hrany, bych to viděl na
obyčejný přeslech. Tomu v podstatě může pomoct ten R na TxD, případně RC
článek na RxD.

Jiná věc je, zda je to opravdu příčina problému...

PH