Re: Problém s displejem Nextion.

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 14 20:56:11 CET 2024

S PC přes převodník komunikuje správně. Ale neměl jsem tam ten signál do
nextionu, takže nebylo rušení. Napěťové úrovně by neměly hrát roli,
rozhodovací úroveň ATMEGA je kolem 2,1V takže správně zpracuje i 3,3V
signál. Do dneška jsem ani nevěděl že výstup z Nextionu je 3,3V :-). V
těch dvou předchozích deskách co mám to funguje. Ale nemám teď možnost
kouknout na ně osciloskopem.

     Martin.