OT: TME ucet jako soukroma osoba / dorucovani PPL ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Leden 12 23:49:34 CET 2024

Přesměrovat mi to taky nejde. Ale když si třeba objednávám hliníkové
profily tak nechci, aby mi je vezli
nějakou velkou nákladní obludou, tak s naprostým klidem dám své jméno a
adresu depa a pak
si pro ně dojedu na depo, ale nebylo to PPLko, ale FOFRS.....

Zdeněk Aster