[OT] Krbova kamna s vymenikem do vody - jak na to

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Leden 12 16:27:31 CET 2024

Máte pravdu, ale..... Nechal jsem si vyměnit poškozené vnitřní žaluzie u
oken. Ne že bych to nedokázal, ale moc se mi nechtělo. Ta firma mi
nabídla, že vymění i těsnění, protože je za 14 let omačkané a tahne tam.
Vyměnili. Rychle. A plastové rámy mohutně porýpali, protože jim staré
nešlo vyndat. Určitě bych to dělal třikrát tak dlouho. Ale bez poničení.
Oni to udělali "obvyklým způsobem" Ach jo.

Martin Záruba