Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Leden 12 14:08:58 CET 2024

Určitě. Já mám na chalupě kamna na dřevo a nicmoc komín. Když se tam v
zimě přijede, v chalupě je +3 a na komín svítí sluníčko. Vždycky bylo
zatápění plynový útok, protože to prostě netáhlo. Nyní zapaluji zásadně
tak, že tam dám nijak malé třísky, které by od papíru vůbec nechytly, na
to větší dřevo a začnu to nahřívat úplně obyčejným hořákem na plynovou
bombu. Kamna se trochu ohřejí a vzduch začne stoupat komínem. Nakonec
chytne dřevo a hořák dám pryč. Nekouří to vůbec.

Martin Záruba