RE: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 11 07:28:34 CET 2024

Znamy ma krb, nie je to ale s ohrievanim vody.
Vola sa to kanadske kachle a vydrzi to tam horiet bez prikladania az 6 hodin.
Proste nejaka prevratna patentovana technologia.
Ale drahe je to ako slak.  Nejak to vysvetloval tak ze sa tam spaluje drevoplyn
A vyzeraju fakt dobre ma ich v obyvacke. Vasu poziadavku to nesplnuje
ale mozno by to stalo za to. Po zhoreni tam ostava minimum popola a kuri
odpadovym drevom co ma zo zahrady a povodnej zburanej drevenice.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, January 10, 2024 10:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

No možná kecám (z neznalosti problematiky).
Viděl jsem nějaké krbovky za nějakých cca 19 tis. Kč, které se mi vzhledově dost líbily.
A čouhaly z toho měděné trubky.
Tak jsem si myslel (možná naivně), že to má i vevnitř měděný vlnovec.
Nebo to tak nebývá a z měděných trubek venku se to nedá usoudit?

PL