Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Leden 10 13:53:25 CET 2024

Při paraelní kombinaci je třeba si vyhrát s topologií baterie, aby odpor kabeláže vycházel stejný pro každý z paraelních článků.
Lubor

> Od: "Daniel Valuch" <balu na k-net.fr>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 10.01.2024 13:29
> Předmět: Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

Zdravim osadenstvo,

 ako to vlastne funguje so zapajanim Li-Ion clankov paralelne? Mam buducu
 aplikaciu, kde by som chcel vyuzit dostupne clanky, ale potrebujem
 zvysit kapacitu, takze by bolo treba zapojit paralelne, aj napatie,
 takze seriovo.

 Nabijanie povedzme tymto obvodom
 https://www.analog.com/media/en/technical-documentation/data-sheets/MAX1873.pdf <https://www.analog.com/media/en/technical-documentation/data-sheets/MAX1873.pdf>

 Na internete su rovnako zastupene vsetky moznosti od absolutne nie, cez
 nie, nedoporucuje sa, dalo by sa, moze sa, ziaden problem. Ako to je?

 b.