OT: TME ucet jako soukroma osoba / dorucovani PPL ?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Leden 10 07:14:01 CET 2024

Mam, vyzkouseno vsak jen jednou, ted mezi svatky. Prisla SMS, zadnou
moznost presmerovani jinam v ni nevidim, pak jeste volal ridic ze uz
jede, jen jsem vybehnul pred dum, pres okenko podal balik a zase ficel
dal (ale je fakt, ze se od videni zname, jezdi uz spousty let stejny ridic).

Doprava 95Kc bez DPH. Jina tam nebyla, jen vyrazne drazsi paletovka nebo
tak neco (kdysi davno tam vzpominam byla doprava za 40, a prislo to o
den pozdeji nebo stejne, tu jsem tam ted nenasel).

Prislo to na druhy den, tak jak psali na webu (objednavka do 10:30).

--
Jan 'yanek' Bortl