Re: Zamrzlá zásilkovna [OT]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 9 21:00:07 CET 2024

Já psal v předchozí větě (kterou jste odmazal) o digitalizaci:
"Takže paráda, prostě moderní digitalizace služeb (když na to máme to
ministerstvo, a když je Pošta státní)."

Švec by se měl držet svého kopyta. A tak by Rakušák mohl požádat o
spolupráci vládního kolegu, který má digitalizaci v gesci.
A který jí tím pádem dobře rozumí. Takže třeba ví, že je dobré zrušit
rodná čísla a pak je zase nezrušit a tak.

Ale i kdyby tohle (nebo i něco jiného) náhodou ten pirátský dredař
dělal, tak by to stejně asi tajil.
Z dobrých důvodů.
Jak zaznělo v komentáři k průzkumu preferencí: preference pirátů jdou
nahoru, protože nejsou nikde vidět.
Máloco vypovídá víc o průměrném voliči.

PL