Re: Nostalgie - bylo Zemřel Niklaus Wirth

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 9 18:50:27 CET 2024

Děkuji za tip.
Zatím se mi to nepovedlo rozjet, ale určitě k tomu nakonec dojde.
Je to původně dělané pro počítače DEC, a to HP tam bylo přidáno až o
dost později.
Tak všechna dokumentace je směrována na ten DEC.
Pro rozjetí HP to bude chtít trochu víc prozkoumat.

Každopádně to ale chci rozjet. Kdysi v 1. nebo 2. ročníku jsem dělal program
pro kamaráda, co studoval stavárnu. Měli počítat nějakou přehradu nebo jez.
Protože to bylo hodně pracné, a protože každý student té stavárny měl v
zadání
jiné parametry, tak jsem to pak sjížděl snad pro všechny jeho spolužáky.
Předpokládám, že to se spolužačkami měnil za nějaké naturálie.

Protože tam bylo dost numerických výpočtů, tak to jelo hodně dlouho.
Pokud si to správně pamatuji, tak na originál HP snad 10-15 minut, na
ADT4500
pak nějakých 20-30 minut.
Tak to musím někde vyhrabat a zkusím to pustit na tom simulátoru, až ho
rozjedu.
Jsem docela zvědavý na výsledek, kolik to tam bude trvat.

Ten zdroják mám ale na jedné z děrných pásek.
Tak musím napřed zrealizovat tu protahovací ruční čtečku.
A protože jako obvykle na všechno jdu složitou cestou, tak chci, aby se
uměla
i vracet. Tj. index číst s kvadraturním výstupem. Tak to bude zase nadlouho.

Díky.
PL