Re: Zamrzlá zásilkovna

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 9 17:16:49 CET 2024

Já mám teda zatím naprosto opačnou zkušenost:-)

Takže když eshop neumí zásilkovnu, jdu jinam i kdyby zboží bylo mírně
dražší. Teprve když nenajdu žádný s požadovaným zbožím + zásilkovnou,
použiju jinou doručovací službu.

Využívám ale pouze doručení do obchodů. Funguje dobře v Praze, ale i
třeba do řeznictví v Kunžaku.
Pokud je požadována fakturační adresa, zásadně vyplňuji adresu
požadovaného doručovacího místa, ne svoji. Teda až na výjimky, kdy jsem
předem platil něco drahého.

PH